.col-sm-4 {width: 25.333333%;} .col-sm-8 {width: 74.666667%;} .logo-banner .pull-right a img {width: 100%; height: 130px; vertical-align: top}
1-р сарын 16, 2023 145
12-р сарын 23, 2022 242
11-р сарын 11, 2022 171
11-р сарын 11, 2022 163
11-р сарын 11, 2022 132
11-р сарын 11, 2022 147
11-р сарын 11, 2022 145
11-р сарын 10, 2022 226
11-р сарын 7, 2022 104
11-р сарын 7, 2022 111
11-р сарын 5, 2022 155
11-р сарын 5, 2022 135
11-р сарын 5, 2022 138
11-р сарын 5, 2022 132
10-р сарын 28, 2022 0
https://www.11-11.mn/
Өргөдөл, гомдлын хариуг: Хуульд заасны дагуу 30 хоногийн дотор хариу хүргүүлнэ.
Өргөдөл, гомдол гаргагч нь Монгол Улсын Үндсэн хууль болон бусад хуулийг зөрчих, бусдын эрх, эрх чөлөө, хууль ёсны ашиг сонирхолыг хохироох, ялгаварлан гадуурхахыг уриалахыг хориглоно.
Өргөдөл, гомдлыг хянан үзэхгүй байх, буцаах Яамны өргөдөл гомдлын бүртгэл, зохицуулалт, тайлагнал хариуцсан мэргэжилтэн нь өргөдөл, гомдлыг хүлээн авсан өдрөө түүнийг хүлээн авсан талаарх мэдээлэл, холбогдох зөвлөгөө, тайлбар, хариу өгнө. Өргөдөлд заасан асуудлыг судлах, хариу өгөхөд хугацаа шаардлагатай бол тус асуудлыг холбогдох мэргэжилтэнтэй хамтран судалж хариу өгнө. “Иргэдээс төрийн байгууллага, албан тушаалтанд гаргасан өргөдөл, гомдлыг хянан шийдвэрлэх тухай” хуулийн дагуу өргөдлийг хүлээн авсан өдрөөс хойш 30 хоногийн дотор шийдвэрлэнэ.
Шаардлагатай бол ЭМЯ-ны Төрийн нарийн бичгийн дарга уг хугацааг 30 хүртэл хоногоор сунгана. Саналын шинжтэй өргөдлийн хариуг 60 хоногт багтаан өгнө.
11-р сарын 1, 2022 43
12-р сарын 23, 2022 25
6-р сарын 2, 2023 16
6-р сарын 17, 2024 14
11-р сарын 29, 2022 13